05 oktober 2009

Det var gjeit, ikke rådyr som gikk over veien

I am back. Etter en herlig ferieuke i Hellas, og øya Rhodos. Finfint hotell med 50 meter gange til stranda og 5 meter gange til poolen. Kunne det blitt bedre? Solskinn fra skyfri himmel omtrent hver dag + turkisfarget vann med gule og grønne fisker i. magisk
Det var en smule kaldt å lande i kalde norden i bare shorts og gladiators, ikke veldig deilig å måtte gå med skjerf, strikkajakker og tykke ytterjakker... Don't like



En liten tur på ZARA får man alltids til, takk til min kjære som fant butikken for meg. (den var godt gjemt) Fikk meg en lekker skjorte, den sitter på meg på bilde under. Da var man ready for takeoff, manglet bar en liten matbit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Herlige bilder! Hørtes ut som en skikkelig fin tur og med masse fint vær : D Åhh, nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra til syden, sol og turkist hav frister stort nå :-)