14 oktober 2009

Løvet faller av når fargen begynner å bli fin?

I dag har vært en utrolig koselig dag, jeg har hatt det koselig sammen med friends på skolen og hatt en vidunderlig tid sammen med kjæresten etter skolen. Jo, tittelen, det er jo slik det er? Blandene har den herligste farge der de ligger på bakken rundt om i hele byen nå om dagen? Halden by er jo omtrent mer fargerik nå enn den er om sommeren, nå skinne faktisk solen og blandene ligger jo der og glinser på bakken. Jeg og tre supre klassebuddies likte litt med bladene i dag. Utrolig hvor mye morsomt man kan få ut av å kaste blader i luften, å fange de med hele deg?


Noe dere kanskje ikke vet er at kjæresten min er veldig glad i datamaskiner og elektronik. Så i dag når jeg var en så snill kjæreste at jeg prøvde å få startet en ryddeskau på rommet hans, jeg fant så utrolig mye rart, der lå det alt fra nettverkskort til viskelær. Blandt alt dette er det så kos når det dukker bilder fra gamledager, bilder fra den tiden der alle små korte og litt smålubbne, men også skolekatalogene fra både 8. , 9. , og 10.




Man får ikke mer moro enn man lager selv!



Ingen kommentarer: