13 oktober 2009

frukt, mandler og mager kesam med vaniljesmak

I dag er jeg så heldig så jeg har med meg Madeleine hjem, og som vanlig hadde jeg lyst på noe søtt og godt, som for eksempel brownies? Og når jeg sier det, gjemmer jeg meg litt bak en pute.. MEN, jeg sa jo jeg var veldig å hadde med min superclassmate hjem, som tenker sunt og foreslår en sunnere dessert. Frukt, kuttet opp i småbiter som blandes sammen med mager kesam med vaniljesmak (utrolig sunt), til slutt et par mandler som en liten pynt. yummi, det smaker himmelsk og ser ikke så verst ut eller.


Isn't she a cutie? Og dere, dette var kjempe deilig! Jeg anbefaler virkelig dette. En frisk sunn smak som dekker "søtsak"behovet for dagen/kvelden.

Har du smakt dette før? Eller noe lingnene?

1 kommentar:

Anonym sa...

Aldri smakt det før! Men hørtes godt ut da :-) Kanskje jeg skal lage det en dag.