11 oktober 2009

inspiration

Nå sitter nede på et utrolig deilig og varmt rom, mitt rom i kjelleren. Det rommet som enda ikke er ferdig, det som mangler er en stor deilig seng og photos på veggen. Sofaen, teppene og stearinlysene er på plass. I dag har jeg hatt en koslig dag sammen med ine cathrin, en dag hvor vi har fått sladret ifra oss og lettet på hjertet. deilig det.
Ellers har jeg en del bilder på kameraet mitt jeg gjerne ville vise frem, bilder av vintage vesken og skjorten + de kule skoene fra topshop mor hadde med seg i kofferten fra Edinburgh.
I stede skal jeg vise noen bilder som inspirer meg, som virkelig gjør meg ivrig og gjør så jeg får lyst til å blogge videre.




Alle bilder tatt fra www.hanneli.com

2 kommentarer:

Mella sa...

Tusen takk for koselig kommentar! :)

Elsker stilen til Hanneli! Veldig inspirerende bilder. :)
- mellaplace

Anonym sa...

Veldig fine bilder! Skjønner at du blir inspirert :-)

sv. mmm, super deilig! :) Ja, har sett lua de fra Scottland, den er kjempe fin og du kler jo sånn lue også. :) Vet ikke om jeg skal kjøpe meg sånne enda, den jeg prøvde var str. medium så den var litt stor!