15 oktober 2009

Skolefri i temesvis

Nå hadde jeg nettopp skrevet ett innlegg, jeg trykte jeg 'PUBLISER INNLEGG'. Og ingenting skjedde, er det noe galt med blogspot i dag? Jeg prøver meg igjen, vi har så mye fri om dagen, utrolif masse fritimer, midt på dagen. Noe som ikke faller i smak i grunn, det hafdde vært så mye bedre å slutte tidlig enn å sitte på skolen å ikke vite hva man skal gjøre all denne tiden.
Vi har mye fri nå, selv om vi egentlig har mer timer enn vi "egentlig" skal ha. Det fordi vi heller skal få mye fri i slutten av skoleåret, da sommeren nermer seg igjen! Det gleder jeg meg til dere!



Nå skal jeg bevege meg bort mot STORsentret siden jeg ikke har så mye å gjøre. Vindushoppe litt kanskje...
Hvem er du som leser? Jeg kan jo se at det er noen som leser bloggen min, men jeg aner jo ikke hvem dere er? Kanskje du har lyst til å gjøre meg glad å legge igjen en liten kommentar? Hvordan fant du bloggen min? Leser du daglig eller bare innimellom?
PREKÆS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg leser bloggen din! Kjempe fint outfit btw. :) Men det så utrolig kaldt ut med sånne sko nå?

Anonym sa...

sv. Tusen takk, Sara! :-)