13 september 2009

Nanny with a true daydream..

ops.. Det begynner å bli en stund siden jeg blogget nå. Har ikkek vært helt i mooden til det. I helgen fikk den æren av å passe mine søte små brødre, som til tider kan virke litt vel annoying. Vært borte i det før? For det er jo slik, at i det ene øyeblikket sitter de som tente lys og ser på disney, mens i det neste er de helt ville og kaster leker og puter rundt overalt. Man kan virkelig bli gal av det. But I survived.



Jeg kjenner har lyst på en vintage-shopping dag i nærmeste fremtid. (les etter høstferien)
Fordi om bare 2 raske uker sitter på flyet på vei til Rhodos sammen med kjæresten min og musikk på ørene og bare nyter. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg lengter etter sol og varme. For det hadde seg slik at jeg jobbet hele sommeren, inkludert da det var på det varmeste i Norge. Så jeg kan ikke vente! Sommerkjoler, shorts og tee og jeg vil få brukt mine høye gladiators... Ser ikke det lovley ut, så vegt ikke jeg!

Nå skal jeg i middagselskap til familien, bare å ta på seg smilet og høstkjole/tunika + et par blonde strømper kanskjer? Tror nok det, outfitbilde til kvelden. Sjalabais

3 kommentarer:

Ida sa...

SV: Har redigert via Flickr! :)

Ingrid. sa...

ah så heldig du er som skal til rhodos!

Anonym sa...

Du er utrlog heldig som skal til Rhodos! Men det fortjener du, iallefall etter å ha jobbet ensten hele ferien! :-)