25 september 2009

leaving norway tomorrow

Nå er det ikke lenge til jeg sitter på flyet, eller, det er jo nærmere et døgn til jeg drar. ...det er ikke lenge... Da skal jeg og kjæresten min ta fly helt alene, helt ned til Rhodos. Skummelt, men det blir mye tryggere å ha med Emil, ikke så farlig å skummelt. For da har jeg noen som passer på meg der sammen med meg, en jeg kan holde i lanken når flyet letter. Det er kosi.

Nå sitter jeg i sengen og egentlig er kjempetrøtt, men jeg får da trikset meg inn på topShop. Jeg fikk nemlig melding av min kjære mor som er i Edinburgh hvor hun lurte på om en grå skinnjakke med nagler på kunne høres interessant ut. Jeg så og si skrek i telefonen; JA!
Senere fikk jeg mms med bilde av denne fine vintagevesken;


Den syns ikke så godt på bildet, men det er en kontor inspirert veske med en liten hank på toppen, i en mørk congac farge. Den så herlig ut.. Kanskje den er med i kofferten hennes på hjemreisen? I HOPE SO
Så surrer jeg meg inn på polyvore og mikser litt bilder, med saker jeg syns er godteri for øynene. Mulig jeg slenger inn et bittelite innlegg før jeg drar imorgen kveld. Nå skal jeg prøve å få meg mest mulig søvn, God Natt.

Ingen kommentarer: