22 september 2009

Hallois

nå har jeg kommet hjem til sofaen etter en lang dag på skolen + trening. JA, du leste rett. Jeg har vært på treningssenter og trent, step og styrke. Utrolig morsomt, jeg fikk bare litt problemer når både armer og bein skulle være i bevegelse samtidig... Men om et par ganger med det, håper jeg at jeg kan henge med på alt. Nå sitter jeg med kings of leon på ørene og kuler'n maks.
Nå om dagen gjør jeg alt for å holde meg frisk, min kjære mor har fått streptokokker.. Og jeg nekter å bli syk før avreise natt til SØNDAG! Skrekk å gru, det ville vært fælt å blitt syk nå. Og, jeg har stripet håret. Men det ble mindre brunt og mer grått, så skippet bilde av det i dag.
Nå skal jeg hoppe i køys, har en lang dag med norskprøve og 3km imorgen. Godnatt.

1 kommentar:

Ingrid. sa...

kings of leon <3
Jeg burde virkelig begynne å trene mer jeg og!