16 september 2009

Lost in 'blogspace'

Jaja, da har jeg klart å sette meg foran dataen igjen. Jeg bare ender opp helt lost in cyberspace som læreren min sier til alle som ikke vil smekke sammen pc'n sin i timene. Eller jeg er vel mer 'lost in blogspace', for jeg ender opp med å lese blogger i en evigheet. Hvorfor er det så interessant med andres liv og meninger? Noe som forundrer meg noen ganger, hvordan jeg kan sitte og lese om en villt fremmed sitt peronliv. Gjør du? Kan du sitte å lese blogger i evigheter?
Mens jeg sitter her for meg selv i sofaen hører jeg på to sanger som gir meg gåsehud til 10000. Aner ikke hva det er med den her, mulig det er at alle de store kvinnelige artistene er samlet og synger utrolig søt/sann sang. Hør den her. Og denne er bare en søt, veldig typisk 'jentesang'. Her. Hope you like.. kiss

1 kommentar:

Ingrid. sa...

Jeg elsker å lese andres blogger, og det tar vanvittig mye av tiden min