14 september 2009

...

hei hei hei

Nå sitter jeg igjen på skolen og gjør nada, pga ingen læerer er tilstede. For lysten min gjør det ingen verdens ting, men for å lære og være litt med burde jeg vel. pyttpyttt.
Mens min gode klassemate er ivrig og skriver evaluering av seg selv så det suser, flink jente Madeleine! Jeg må, vi er søte..

Etterpå er det skolefoto på gang, jeg var så heldig så jeg fikk muligheten til å kjøpe meg noe nytt, uten å få samvittigheten etter meg. For jeg kom på skolen og var fornøyd med outfiten til skolebilde og greier. Så kommer Sara nr.2 i klassen med samme skjorte!? Det er en god grunn til å kjøpe noe nytt det? Det syns jeg.. agree?

1 kommentar:

Ida sa...

Yes, kjøpte meg premium, har ikke noe ordentlig bildebehandlingsprogram til Mac'en, så tenkte sjitt au :P Men det er veldig bra altså!