02 januar 2010

Tiden flyr


Tiden flyr, ferien er over hevrt øyeblikk og jeg føler meg utslitt, ikke uthvilt. Det er litt galt, er det ikke? Etter juleferie skal man være litt rund i kinnene og være uthvilt og klar for 2. termin, er du ikke enig? Jeg håper 2. termin vil suse unna, fortere enn 1. Selv om det har skjedd mye; jobb og selskaper, har det vært er koselig jul og jeg har kost meg! Dagene på jobben har vært koselige denne uken, med fine kollegaer blir dagen fin. Nå skal jeg se slekten er værst og spise sen middag sammen med min kjære mor. Ha en fin kveld videre, du!

1 kommentar:

Anonym sa...

Uff.. er ikke slik det skal være. Men håper du får slappet av nå i slutten av ferien :) Ille følelse det, at man føler seg sliten selv etter en lang ferie..

sv. Takk det samme :) Hehe, da er vi enige ihvertfall ;-)