07 januar 2010

Lenge leve Jackson


Jeg er hjemme fra jobb, gjør norsk og ser på michael jackson 30th aniversery, noe jeg ikke burde, for jeg blir aldri ferdig med denne norsken. Jeg skal gjøre en muntlig presentasjon om sakprosa og tre 'sjangere', jeg er lykkelig, kunne vel ikke blitt bedre? Hjelp meg.. Jobben i dag var veldig lite motiverende, skjorter med sommerfarger, slike farger som skal komme i juni/juli måned, man bruker da ikke den slags på vinteren. Man får jo ikke brukt det, og innen sommeren blir man lei det. Det er lite dumt å selge de nå, på denne tiden av året. Liker du sommervarer i butikken på vinteren?
Hilsen en frustrert S

1 kommentar:

Anonym sa...

Likte den nye heder din! :)
Hehe.. nei, er ikke spesiellt happy for at vår- og sommerklærne kommer i butikkene nå. Det blir helt feil..Vi er jo omtrent bare halveis i vinteren ;s