05 januar 2010

Himmelsk

Jeg og onepiecen har hatt en amazing dag, og jeg er virkelig glad i den jenta og vi burde finne på saker og ting oftere, i nye 2010? Hele turen kostet oss til sammen 80 kr eller noe i den duren, da middag betalt av far Rekstad, på en restaurant hvor maten smakte himmelsk. Oslo er koselig, men salg er rotete og billig, og jeg kom hjem uten noe som helst i hendene. billig er ingen dum ting, though. Vanligvis liker jeg salg, men HM i dag gjorde det litt vanskelig å like salg. De 80 kronene ble brukt på elskede Ben & Jerry's chocolate brownie fudge, elsker den.



Know, vi er søte og glad. Nå skal jeg sove og lade opp til en skoledag jeg har gruet meg til i to uker. Det blir en lang dag, I can feel it! Sov godt søte.

Gratulerer med dagen til Ida i dag!

1 kommentar:

Idahelen sa...

Ntåå! :) <3 Takktakk (a)