03 januar 2010

Huba buba bobble


Tjena, nå er jeg klar for en deilig fridag som jeg bare skal bruke på å pusle litt med 'rydde i klærne-prosjektet' mitt +. I dag har jeg vært nanny for mine kjære brødre, satt der alene mens den ene sov og den andre spilte DS, så kom Emilen min gitt Brått var jeg ikke små-ensom lengre og hadde godt selskap! Vi tok med gutta ut på tur (til lekeplassen, 3 minutter unna..). Fikk leet litt på kroppen og frisket opp lungene litt, må si at lufta kjennes ganske så skarp mot ansiktet når temperaturen ligger så langt nede på gradestokken som den gjør. 
Senere på kvelden i dag kom farmor og farfar på besøk, og farfar sier; 'hva skal du i vinterferien da?', jeg svarer fornøyd; 'jeg skal til praha fra søndag til torsdag'. Og så kommer det; 'det var synd, da kan jo ikke du bli med oss til London..'. London!? Jeez.. 
Som jeg skrev, jeg skal til Praha, med mamma, en venninde og hennes datter. Gleder meg til det, det blir ordentlig deilig, borte i fem dager, i en storby som har masse å by på. Det blir spennende! Hvem vil vel ikke dra bort på en liten tur? Til en by med severdigheter og shopping, dette blir bra. 
Har du noen gang vært i Praha? I så fall, er det en fin by? Vært i London?

1 kommentar:

Emil sa...

fikk LEET litt :D 1337, leeet