16 desember 2009

White x-mas this year?

Hei bloggen, jeg har ikke blogget på en ukes tid jeg nå vel. Jeg har mine grunner, i natt kom jeg hjem fra sykehuset. Etter en ukes tid med magesmerter ble jeg sendt til Fredrikstad av fastlegen, men de kunne ikke finne noe på meg. Eller det var vel heller at jeg ikke var akutt-syk nok for dem, må si det er en smule frustrerende å ha så vondt, så kan de ikke finne ut hva det er, bare fordi jeg tar det med et smil i stede for å skrike og banne. Så nå sitter jeg på sofaen med elektrode-klistremerker og navnearmebånd, og håper på å få telefonen hvor de sier at de kan hjelpe magen min før jul.

Snøen har kommet, og jeg håper så inderlig at værdamene i TV2 har rett og at den blir liggende. Hva hadde vel ikke vært mer perfekt enn en hvit jul? Husker ikke hvor mange år siden det er sist jeg opplevde det jeg. Hvit jul i år hadde vært toppers! Vil du ha en hvit jul i 2009?

Ingen kommentarer: