30 desember 2009

Julen er omme

hei bloggen. Dette har vært en hektisk jul, det har vært mye jobbing. Jeg har hatt det utrolig koselig, men nå er jeg helt utslitt, tappet for strøm, lade meg opp? Som sagt har julen vært fantastisk, jeg kjenner at jeg spist mye julemat og litt vel mye godis, men det er jo det julen er til for, sant? Julegavene må jo nevnes, jeg er verdens heldigste, har fått masse fint til jul! Jau, det mener jeg. Snøen har kommet og tatt kulda med seg, og det virker som om den kom for å bli og det liker jeg, snø er fabolous, da er det ordentlig vinter! Jeg har fått somlet meg til expert, levert linsa til speilrefleksen min, og skal hente en lånelinse så fort jeg får muligheten til det. I mellomtiden bruker meg mitt underbare waterproofe kamera, som tar greie bilder. Blir bra med nikon igjen.

Jeg feiret julaften med julenissen og hans hjelper +

Lekt i snøen med disse herlighetene.

Passet og hatt masse koselig med den søsteste lillebroren.

Ledd masse med kjæresten min Sett filmen sex drive og spilt monopol, ilu.

 
Lekt med en stk. onepiece
 
Og vært på salg og kjøpt verdens kuleste tights, blå velour. cubus-74kr, kupp

Har du hatt en god jul? Fikk du en pakke som inneholdt noe på ønskelisten din?


Ingen kommentarer: