18 desember 2009

Strømstad

Julegavene er i boks, nå trenger de bare litt søtt julepapir og finfine bånd rundt seg, så er de klare til shipping. Strømstad er en herlig by, pyntet med julelys på trær og julestaker i vinduene. Det er helt vidunderlig å bare komme seg ut av den lille byen jeg lever i, selv om jeg rømmer til lille Stømstad, så er det deilig å gå ned en annen gate, med andre butikker og et helt annet miljø. Søte små butikker som ligger på kjellernivå i forhold til bakken, stappet fulle av godbiter. Ferdig med julegavene?

I dag kjørte jeg fjuskepelsvest og uggs. Og selvfølgelig min favoritt lue, fra H&M.
Nå gleder jeg meg jul; familie, sene kvelder med innpakning av gaver, juletrejakt i skogen, god mat, og pakker.
Ja, i morgen skal jeg på gården, hvor kjæresten min bor, og vi skal ut i skogen på jakt etter det perfekte disneytreet, det kan bli vanskelig. Men hva er vel mer koselig enn en dag i skogen, med bål og juletrær, ikke minst kjæresten, ah, det blir koselig. Glad i deg! Uppdater imorgen. Nå skal jeg pakke inn pakker!

Ingen kommentarer: