05 september 2010

TakeOslo

SLIK GJØR DU
1.Logg på med Nike+. Eller opprett en ny kont  
        2.Velg lag, altså område Nord, Sør, Øst eller Vest
3.Snør på deg skoene og løp med Nike+.
 4.Synkroniser Nike+, og ta over nye gater.
      5.Få med deg vennene dine. Dere er sterkere sammen
Du må også besøke, takeoslo.no!

For dette trenger du, iPod(nano/touch), Nike-løpesko og en CHIP. 
DEtte er supermotiverende, denne uken har jeg "varmet opp" ved å løpe 6/7 dager. Det beste er at det er så deilig, friskt. 
SÅ, GJØR DET SAMME!Jeg løper for lag Nord; det blå laget.
 Don't think, RUN. Er du med?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Want to! !

Ella sa...

Så utrolig flink du er! Men jeg er ikke med, jeg er syyk! :p

Frida sa...

Skulle gjerne vært med, men jeg har ikke utstyret som trengs.. Sporty!

Therese Nyseth sa...

flink jente! :)

Kristine sa...

Så flink du er :) Lykke til videre!

Kristine sa...

Så flink du er :) Lykke til videre!

Marianne Ulsund sa...

Så kult! Vurderte å være med på noe lignende i fjor :)
SV: Jo, det går bra! Men savner Porsnes og folka, da :(
Hvordan går det med deg? :)