08 september 2010

Skogen....

Nå sitter jeg med treningstøyet på og er klar for en løpetur i mørket, runden jeg har tenk til å løpe i dag er gjennom skog..... SMÅ-skummelt, derfor sitter jeg og venter på at mobilen min skal lades slik at den ikke skrur seg av underveis, slik at jeg sitter i svarte skogen uten telefon eller lys! Etter en hel dag på skolen etterfulgt av jobb er jeg egentlig ganske trøtt, men kjenner at en joggetur er hva jeg trenger + jeg kan jo ikke slutte å løpe nå som TAKE OSLO er i sving!? Ikke snakk om, nei, her det bare å løpe på! 
CAMSHOT........
Litt konkurranseinstingt? YES. 

5 kommentarer:

Kristine sa...

Flink du er!! :) Skulle ønske jeg hadde like bra motivasjon som deg :*

Kristine sa...

Du er så flink! Misunner deg motivasjonen du har funnet :p

Anonym sa...

Bra holdning, Sara! :D Vurderte å melde meg på, men så har jeg ikke fått skaffet sånn brikke enda..Også mista jeg gnisten når jeg så hvor langt folk hadde løpt :(

Marianne Ulsund sa...

SV: Ja, det høres mer spennende ut også :)
Ja, stemmer det!

Evine sa...

Så flink du er! :-) stolt av deg!!