19 juli 2010

Long time,

No see. Midt på natta, jeg burde sove, men har fri, så shitau! Et innlegg har jeg tid til? Siden sist har jeg nøtet? sommeren, solen og den friheten som har vært. Litt jobbing, men ikke så mye at jeg rekker å bli utslitt, noe som er en god god ting. Bildeserie fra den siste uken;
Jeg var på Liseberg(Göteborg) sist onsdag. 
Kjære fikset min knuste iPhone-skjærm. Helten 
Jeg har kjørt scooter i dette antrekket til jobb(forfriskende)!
Grillet sammen med god  familie. 

Thursday I am shipping of to Stockholm! Lucky lucky!

Nå er det natta, så det er på tide å i alle fall prøve å sove. Night. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv. Tusen takk, Sara! :-D Ja, det må vi så absolutt<3 Jobber du mye den uka her?

Så bra handy-mannen din fiksa skjermen, og herlig scooter antrek :-)