13 juli 2010

Ich bin zu Hause

München var AMAZING. Varmt, det var skikkelig sydenvær. Lange varme tropenetter og solfylte dager på stranden. Det som er litt spesielt med å være på stranden i München(på utsiden av byen såklart) er det å ligge og sole deg med god musikk og samtidig ha utsikt over alpene. Jeg elsket det. En 'shoppingdag' ble det, og fikk plukket med meg noen fine saker fra Zara-salg. Og fant et nytt favorittskjerf i en Tysk merkelig butikk. Alt i alt en deilig tur, Tyskland er egentlig veldig koselig. En deilig familietur, ikke ET bilde ble tatt av meg, men småtroll er fotogene.
I morgen skal jeg på Liseberg og kose meg med fart og spenning

1 kommentar:

Lotte :) sa...

Den turen hørtes deilig ut (: Håper du har koset deg!

Skulle gjerne vært på familie tur jeg også, men er ikke så lett når man må jobbe hele sommeren -.-