06 februar 2010

Front road

Jeg var med på et fantastisk event i går, mote med mening. 1 % av inntektene gikk til Rosa sløyfe organisasjonen, for støtte til brystkreftpasienter i Norge. Jeg, min mor og Gry startet å goodiebags klokka 11.30, og alle var ute på stolene sine klokken 17.00. Det var den mest fantastiske goodiebagen du kan tenke deg, den lille posen, veide sikkert 3-5 kilo. Wooh, fantastisk..
Resten av showet var bare en opplevelse, det var utrolig morsomt å klær, sinsyke hårfrisyrer og skyhøye heler. Jeg nøt hvert eneste sekund av det! Mariann Tomassen var konferansier, Elisabeth Carew, Great Garlic Girls og Tommy fra x-faktor opptredde.
It was fabulous! Nå skal jeg bevege meg mot dusjen og så vandre til jobb..
Vært med på eventet 'Mote med mening' noen gang?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aldri vært på det før.. men nå fikk jeg syykt lyst! Så skikkelig spennende ut :-)

Anonym sa...

hva er Front Road?