19 februar 2010

flinkSARA?

Nå er jeg snart klar for avreise dere, tror det blir en bra tur, med shopping og chamagne. Været i Praha er ikke helt på topp, til og med litt regnbyger når vi er der nede, noe som ikke være velsig kult. Håper yr.no har feil og at det er noen få varmegrader og at jeg kan ha på fuskepels-vesten min og all stars. JEG HÅPER. Det vil jeg nok gjøre til jeg er hjemme derfra..
Jeg må ha noe fin musikk til flyturen (da jeg egentlig skal lese FATSO, den flotte boken vi leser i norsk..), har du noen anbefalinger til meg? Jeg har tenkt meg en sove-liste og en våken-liste, forskjellen på dem kan du vel tenke deg..
 atm hører jeg på dette trollets høye DS-lyd (super mario er gøy) og blogger, mens jeg egentlig burde strate pakkingen, i og med at jeg skal jobbe imorgen, men søren heller, jeg tar det imorgen kveld vel? Nei, henter kofferten nå jeg, flinkSARA.
Musikk til meg?

1 kommentar:

Anonym sa...

sv. Tusen takk, Sara <3 God vinterferie til deg også, og kos deg masse i Praha! Får håpe yr.no tar feil :)