17 november 2009

Sjukling

I dag har jeg brukt dagen hjemme, jeg er ikke helt god i formen, nesen renner og jeg kaster opp. ÆSJ, jeg hater å være syk.. På en side er det deilig med en dag hjemme, men når man enten ligger over doskåla eller sitter med papirdotter i nesa, er det absolutt ikke deilig å være hjemme. Ikke deilig. Regner ikke med at det er swinflue though. Hatt svineinfluensa?





 cola og gamle episoder av the hills er alltid en slager. 



Jeg skal til en negldame idag da, fikk en time med parafinvoksbehandling og fransk manikyr til bursdagen. Jeg får vel putte litt papir i nesa å gå? delicious. Nå skal jeg komme meg tilbake under dyne, og tilbake til sesong 4 episode 5;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hørtes i grunn litt deilig ut å være syk nå, tror jeg skal be lille bror hoste litt på meg :) Neida, er ikke noe serlig å være syk. Masse god bedring ihvertfall, Sara <3 Heldig som skal få fransk manikyr osv. Du får kose deg :-)

Nanna Charlotte sa...

SV: Takk for det og masse god bedring til deg! Slapp av og nyt litt av å være hjemme, (selvom det ikke alltid er like morsomt) så blir det deiligere å komme tilbake på skolebenken igjen :D