10 november 2009

Birthdaywishes

Kommende søndag fyller jeg hele 16 år, og gleder med som et barn til å feire.
Tenkte å vise frem ønskelisten min;

1.
Penger: Det alltid kjekt å ha, det trenger heller ikke være nødstilfelle for å kunne bruke pengene når man fikk de i gave! Gavekort på sten&strøm/hudpleie senter hadde heller ikke vært dumt å ha på første ønsket.

2.
Disse absolutt fantastiske Jimmi choo's. Den hm kolleksjonen skulle jeg likt å få med meg åpningen av:(


3.
Denne duften til YSL er herlig!




4.
Neglelakker: Crazy colors, jeg elsker å pynte neglene! Den matte grå fra YSL er kjempefin på. (Jeg har ikke vært i parfymeriet å prøvd altså...)



5.
BIG rings, alt fra den sukkersøte til den rocka


 
 


6.
Denne nette saken har jeg tenkt til kjøpe meg for pengene jeg får, for det er det som vanligst går i:)


bilder fra google, random sites.

Ingen kommentarer: