12 februar 2011

Change of plans

Hei folk, det er skjedd forandringer i mine planer. Som dere vet skulle jeg til Egypt, noe som ikke var aktuelt etter som tilstandene i landet var som de var, så vi endret reisemål, og ender opp i Thailand! torsdag kveld sitter jeg på flyet mot varmere strøk; hvite strender med turkisfarget vann. Jeg har startet pakking i dag, og det er en smule uvirkelig at om 6 dager ligger jeg på en strand med bare bikinien på. Gleder meg som et barn!

Hva syns du om sangen?

2 kommentarer:

Luisa sa...

Heldige deg! Regner med du gleder deg utrolig mye :) Ha en fin helg i mellomtiden! Og meld deg på konkurransen min;)

Boho Alex sa...

Likte sangen! :) Men videoen var litt merkelig.

Thailand er vel minst like bra! Har aldri vært der, men sykt lyst til å dra dit en gang. ÅÅhh, har ikke ord, sykt misunnelig på deg nå <3 Skal tenke på deg mens vi sitter og koser oss med snø og kulde :))