09 januar 2011

waka waka

Denne helgen har vært riktig så sosial, hadde det kjempemorsomt på gårsdagens afrikafest, tema kommer av den grunnen at den søte hosten drar til Afrika for å gå på skole om en uke. Alle var derfor kledd på Afrikavis(det er mye forskjellig skal jeg si dere), noen i tradisjonelle kostymer og andre som dyr. Jeg og min kjære bestis var soulsisters, innsmurt i skokrem og med en afroparykk på hodet. Det ble mye waka waka og andre festligheter med andre ord!
Hva har du gjort i helgen?

5 kommentarer:

Mira sa...

Hahahaha :P Så kult bilde!

I helgen trente jeg, var ute en tur og danset hele natta :)

Boho Alex sa...

Haha, gud så fine!! Bra du har kost deg i helga, Sara :-)

sv. Nei, hadde du? Åhh..helt typisk. Var så klar for brownies kos med film :( Tror det var Adeline som smittet meg. Våknet opp med vondt imagen, så dro jeg på intervju (skolegreier), og spydde når jeg kom hjem :( Ikke gøy ! Men kanskje til helga, eller torsdag?<3 Uff, utsettelser..

Anonym sa...

Haha:D Ser kos ut! I helgen har jeg vært med venninner og slappet av

Vedis Kristine sa...

Haha, herlig bilde! :D
Drar til Afrika i April, jeg! Wiho! :D


Psssst: en fugl hvisket meg i øret at ansiktet ditt er på bloggen min.... :D :D

Ella sa...

Hahaha, så gøy :D