02 desember 2010

Hei Desember

Jeg velger å starte Desember liggende i sofaen med feber og sterk hodepine. Jeg kan ikke tro at det om få uker er Jul, det er helt utrolig. Kransen henger på døra, julekalenderen er hengt opp(jeg et fortsatt et lite barn) og julestjerna henger i vinduet. Det er jo koselig med fyr i peisen, julekalender om morgenen og julemusikk, men det kommer så altfor fort, rekker jo ikke ta stemningen ordentlig til meg før det er over! Ellen DeGeneres Show, Elle Magazine og te. Fine sykedager! Hvordan startet din Desember?

ALLE HALDENSERE; I dag er 20% avslag på Vero Moda og Jack&Jones Halden Storsenter! Løp og kjøp!

6 kommentarer:

Marianne Ulsund sa...

Måneden startet med grusomme sytten kuldegrader, kjedelig skoledag og trening på kvelden! Oh yeah.

SV: Og ja.. hater det jeg også!

Anonym sa...

God bedring, søta! <3

Mira sa...

Masse god bedring <3

karoline :-D sa...

Jeg ville også på salg på Vero Moda.. :( Håper formen er bedre! :))

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt blackberryn din og hvor mye kostet den:)? vil ha sånn selv, ikke noe Nokia imitasjon:P

Therese Nyseth sa...

Hei søta! Kom tilbake på skolen snart, i miss you very much :(