22 juni 2010

Tipp topp tommel opp!

Topp 20 på fredagen var magic, (tittelen er et utdrag fra Hanna fra Tana's nye sang...) Karpe Diem, Madcon, Tone Damli og Elin Gaustad. Det var dårlig vær, men hva står man ikke i for å være med på et slikt show. Artig. Lørdag gikk til jobb, NESTEN hele dagen, rakk et lite kulturinnslag der også, Så Dead by April sammen med kjæresten min. Så kom søndagen og da var det familiieselskap for pjokken min, såå koselig. Nå sitter jeg her (i shortesen for godværet er kommet tilbake og er lovet ut Juni) og drikker en frisk fruktsmoothie med solbriller og storkoser meg. Tenkte jeg skulle ta frem Twilight-boka jeg skulle lese, er fortsatt på bok nr. 1 (ikke akkuratt en lesehest, nei..). Dager som dette er perfekt til slikt, får vel prøve å få presset inn en løpetur her også. Kos dere i solen! Hva bruker du dagen din til i finværet?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det der så skikkelig herlig ut! :-) Åhh, elsker bare so og sommer.