12 mai 2010

Montserlishious

Jeg var på Lady Gaga, bodde på en minisuite midt i sentrum(20 m til 7eleven), mellom sentralstasjonen og drotningsgatan(SHOPPING), stod en time i regnet å ventet på å slippe inn i Globen og sov 5 av 50 timer. Men liten søvn var absolutt verdt det, konserten og Gaga var helt fantastisk, 100 ganger bedre live, aah. Jeg vil se mer, det var monsterlishious (det er fokus på monstre gjennom hele showet). Ah, du som ikke var der, burde ønske du var der! Jeg har frysninger på HELE kroppen, når jeg hører litt Gaga. 
Over til  noe mindre hyggelig, jeg kom opp i matematikk skriftlig, så den neste uken kommer til å bestå av mye matte. Det var én gruppe på hele vg1 sudiespesaliserende som kom opp i skriftlig eksamen, og jeg var så heldig så det var min... FML. 

1 kommentar:

Emil sa...

Stavekontroll er noe dritt